Wycieczka na Grzesia

We wrześniu wraz z opiekunami wzięliśmy udział w trasie Świstak. Trasę tą lekko zmodyfikowaliśmy, docelowo udaliśmy się na Grzesia. Grześ to dwuwierzchołkowy szczyt w Tatrach Zachodnich, znajdujący się w grzbiecie granicznym na zachód od Polany Chochołowskiej. Polska nazwa szczytu pochodzi od gwarowego, góralskiego słowa grześ oznaczającego grzbiet o stokach stromo opadających na dwie strony. Wycieczka była bardzo udana, pogoda nam dopisała. Szliśmy i szliśmy, mieliśmy od czasu do czasu nie wielkie przerwy ale bardzo nam się to podobało. Po drodze opowiadaliśmy sobie kawały, podziwialiśmy piękne widoki, robiliśmy zdjęcia, było bardzo wesoło. Po kilku godzinach dotarliśmy na szczyt. Widoki były niesamowite. Byliśmy zmęczeni, ale panorama z góry sprawiła, że zmęczenie zniknęło. W schronisku czekał na nas poczęstunek, mogliśmy się zregenerować, mieliśmy czas dla siebie. Wyjście było zorganizowane w ramach współpracy z Klubem Wysokogórskim w Zakopanem.

Bardzo dziękujemy jednemu z naszych sponsorów- firmie Budrem Kraków za przekazanie 4 czołówek, które ułatwią nam dalsze wyprawy w góry oraz 2 książek.