Mazury :)

Nasze wakacje jak co roku są wspaniałe. W tym roku mieliśmy przyjemność wraz z opiekunami wyruszyć na Mazury. Podczas naszych wakacji przeżyliśmy wiele niesamowitych atrakcji. W Ełku zwiedziliśmy wiele ciekawych i niesamowitych miejsc. Wraz z opiekunami wybraliśmy się zobaczyć takie miejsca jak:

Ruiny Zamku Krzyżackiego Ulricha Von Jungingena

Muzeum Kolejki Wąskotorowej

Cerkiew Św. Apostołów Piotra i Pawła

Katedra Św. Wojciecha

Było to dla nas naprawdę niecodzienne przeżycie. Nie były to jednak jedyne z atrakcji. Pozostałe dni naszego wyjazdu spędziliśmy równie wspaniale. Odwiedzaliśmy pobliską plażę, spacerowaliśmy po miasteczku, a także korzystaliśmy z basenów. Wiele czasu spędziliśmy pływając i bawiąc się na plaży. Pogoda była wspaniała, świeciło słońce, woda była ciepła. Wieczorami paliliśmy ogniska i uczestniczyliśmy w specjalnie dla nas przygotowanych zabawach. Ten czas będziemy wspominać jeszcze przez długi czas. Podróż na drugi koniec polski do miasta położonego w województwie warmińsko–mazurskim była dla nas wielkim przeżyciem.